středa 1. září 2010

Klíč k dívčím srdéčkům

Dneska jsem potkal Tukana.

Trochu offtopic, ale musím se pochlubit, protože vystopovat redaktora SCORE Tomáše Tučka není tak jednoduchý. Byl poznat na první pohled. Obličej, kapuca, aby mu lidi neviděli do tváře, a časopis Nintendo v rukou ho prozradil.

Ale k tématu.

nedávno se mi jedna kamarádka svěřovala, říkejme jí třeba andílek, že má zase problém s tím svým jedním. S prvním klukem, s její první láskou. Rozešli se a ona na něj stále myslí. Udělala by pro něj cokoliv, a on by chtěl aby mu dala pokoj. Tak to chodí.

Včera oslavovala dredatá kámoška narozeniny. Není nic lepšího než si vynahradit pondělní depku. O tom snad jindy. Spousta jejích kámošek, nezadaných a alkohol. Ráj pro svobodné kluky. Ale proč o tom píšu. Oslavenčina nejlepší kamarádka - třeba Téra - přišla taky. A kdo přišel taky? Její bývalý kluk s přítelkyni. Téra v pokročilé části večera odběhla. Šel jsem si k ní sednout a popovídat si. Nevím proč to dělám, ale tyhle duše v nesnázích potřebují oporu. Už musela odject, její přítel pro ní přijede. Povídala zajímavý věci. Nemůže vidět bývalého přítele jak sedí s novou láskou. Její první láska. Chtěla by to napravit.

Pak jsem šel zpět k zábavě. Sednul jsem si k zadané kamarádce, - Lenka - chyba. Mám ve zvyku říkat co si myslím, chyba. Jejímu příteli jsem to docela zavařil, nebude mě mít rád. Jinak co jsme se bavili. Tak je ráda že se k ní zase vrátil, že nechal Téru a je zase s ní.

To jsou fakta. Co mají Andílek, Téra a Lenka společného?

První kluk holkám dost poblázní hlavu. Pak se s nima stejně rozejde, tak to chodí. Proč se přes to holky nedokážou přenýst? Kluci jsou vykreslováni jako hovada, když tohle dělaj. Ale to prostě chodí. Kluk si taky musí vybrat, a ta první holka mu většinou nesedne. Filosofovali na toto téma i jiní, já jen rozebírám co jsem slyšel. Lepší než sedět doma.

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat