pondělí 20. září 2010

Zase první den ve škole


Jen jedno pivo. Jen jedno pivo. Nebo ráno pojedu s promilema.



Samozřejmě mluvím o autoškole, kterou jsem si fikaně dal na sedmou hodinu, před školou. Je na Chodově a do školy blízko. Učitel má se mnou trpělivost, i když má první hodinu se mnou...

Měl jsem před první hodinou chvíli čas, tak jsem koukal na preference učitelů. Jedno je jasný, angličtina bude náročná.

Učitelka koktá, zadrhává a neustále přerušuje. Udržet pozornost stojí mnoho úsilí. Přesně jak stojí v prefencích. Ale není prej špatná. Tak bych to měl udělat.

Při cestě na další hodinu jsem procházel spojovací chodbou, která spojuje obě budovy. Uviděl jsem jak se tam skládá dívka v bezvědomí a jak jí ukládá jeden student na zem. Měla na hlavě kapesník, kterým proskovala krev.

Tak jsem si vzpoměl co říkal učitel v autoškole. "Každej chce pomoct, ale když tam někoho vidí, řekne si- on to zvládne". Tak jsem mu šel pomoct. Zavolal jsem sanitku, a hned za 8 minut byli tam. Amatéři. Naštestí ta rána na hlavě nebyla nic vážného. Jen si rozsekla čelo o dveře, myslím že až jí potkám znova tak bude poznat. Docela blbý zahájení školy...

Na filosofii jsem usnul. A to tvrdě... Matemitcké základy informatiky nám zkrátili na 15 minut... prej proto, že jsme neměli přednášku. No super, čekání na matiku, kterou jsem dneska končil.

Ve škole skoro nejsou hodiny, což považuju za blbé, když mají studenti chodit včas :). Dále průchody od schodiště jsou možné jenom jedněmi malými dveřmi, kde se studenti mačkají, kousek od nich jsou druhé. Proč? To byl takový problém postavit jedny velké? další věc je, že je tam spousta holek. Docela pro kluky ráj :).

Na přednášce o AIESEC, si ke mě sedla jedna dívčina. Docela odvaha. Tak jsme šli společně do Karlose, protože nikdo jiný se mnou dneska nešel. Slovenka, z práv. Ale zase, buď je moc stydlivá, nebo já jsem nudný...

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat