pondělí 6. září 2010

Jak jsem skončil na návnadu

Aneb, jak taky může dopadnout páteční večer...

Vracel jsem se domů po náročném sledování seriálů u kamaráda. Najednou mi píšou kamarádi, že mám jít s nima do Karlose. Třetí párty během 5 dnů? No páni... rozhodoval jsem se, trošku dýl, neboť mi kámoš psal že se tam objeví i Yuki a já nechci dělat problémy. Ale kdysi jsem si dal předsevzetí, že žádné pozvání odmítat nebudu. Tak jsem šel. Po shánění kamarádek ... po diskuzi s uvaděčkou že stále není děvět, a po hledání stolu k sezení, nás oblkopily kamarádky a modré světlo u stolu.

Nakonec jsme se tam vešli. A to nás bylo asi devět. Dnes, měli v Karlosovi speciální nabídku křídel za 30korun, ale jen pro holky. Tak jsme je trochu využívali. Zvlášt, když byli jen tři u stolu. Večer pokračoval.

Při jednom motání se na parketu, tomu se u mě nedá říkat tanec, se na mě začala dívat jedna holka. Ukazovali, společně s jedním klukem na mě. Když jsem sešel s parketu, koutkem oka jsem viděl, jak se ke mě blíží. Zastavil jsem a koukal jsem na mobil. Dal jsem jí čas ať ke mě přijde. Ale ona to neudělala. Zastavila se a dělala jako by nic a vrátila se. Sebral jsem svoji odvahu, a šel jí oslovit, pro tanec. První reakce, smích, mě teda absolutně vykolejila. Nejenom, že se zasmála ona, ale i ten kluk co s ní byl. Dostali mě...

Posléze jsem z ní dostal, že se jedná o sázku. Její kámoš jí vybral obět, tedy mě, a ona měla s ním tancovat. Když jsem se teda sám nabídl, vyhrál jsem jí sázku. Ale pozvání na panáka odmítla. Říkala, že řídí a že celou dobu pije kolu. Nějak jsem jí to nevěřil... Spíš bych řekl že byla ostýchavá, nebo jsem jí nesedl. Její smůla...

Seděli s náma tři holky u stolu. Yuki, volná a posléze zabraná. M. zabraná a posléze volná a Anča zabraná a ... zabraná, s přítelem. Zase jsem málem dostal přes hubu, jen kvůli tomu že jsem trochu prudil Anču a snažil se jí dostrkat na pódium k tyči. Její přítel to moc nepochopil. Opět jsem se z toho vykecal. Buď mám na takový věci talent, nebo štestí.

Celej večer byl takovej dostávací...
Sledovat jak se Yuki a M. společně líbají, mě taky dostal. To jak se Yuki má ke kámošovi mě dostal. To jak se M. snažně obnažuje a trsá, mě taky dostal. To že se jakákoliv holka co se mnou tancuje odtáhne, mě taky dostal. Můj šarm, tím že se někam schoval, mě dostal. Byl jsem úplně dostanej, ale v hloubi duše jsem si to připouštěl, že to tak skončí.

Na tenhle večer budu vzpomínat. V dobrém? Ve zlém? S nadšením či rezignací? To se nikdy nedozvíte... Omluvte mě, půjdu si lehnout a vás tu nechám si můj vyžblept přečíst.

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat