čtvrtek 23. září 2010

Cesta do pekla...

Je dlážděná dobrými úmysly. Ale tohle velice pravdivé přísloví teď sem nepatří.

Jedu do Rumunska.

Takže tu celý týden nebudu. Proto ani nic nenapíšu. Ale třeba tam zůstanu navždy, kdo ví.

Neměl jsem na to peníze, ale chtěl jsem tam strašně moc, že jsem nakonec něco shrastil. cesta vlakem, jídlo a nějaké výdaje. Tak 4litry. Ale těším se tam. Nejen kvůli tomu jsem dlouho nikde nebyl, ale protože rád vypadnu z tohohle stresu. Ani jsem netušil, jak se mnou první den zamává. Fakt jsem byl vytresován na nejvyšší otáčky.

Potkal jsem zajímavou dívčinu se super pamětí. Ale stále jsem dost nudný, aby jí to odpudilo. Kurva, čím to je? Každá holka se semnou začne chvíli nudit. A tenhle život mě štve. Chci umřít mladej, protože vyprávět tohle někomu...

Z Rumunska se nechci vracet. Nic mě toho tady nečeká. Jen zklamání.

Takže se loučí...

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat