středa 8. září 2010

Tak uvidíme

Co z tohohle může vzniknout dobrého?

Jsem stále víc a víc vtahován do světa lidí. Stále víc a víc lidí o mě ví víc a víc informací. Píšu si s lidma, které neznám, říkám věci lidem, kterým na 100% nevěřím. Volám do světa volání o mě...

Co z toho?

Prvně zjištění, že nejsem na světě takový sám. Že je mnohem víc lidi a že moje problémy má každý druhý. Další věc je, že když dokážu s lidma otevřeně mluvit, dokážu si uvědomit, jak se na mě lidi dívají. Jaké mám možnosti. Jaké mám řešení. Ale tohle prostě nedokážu.

Je tu prostě strach.

Mám strach z těch co mě znají. Mám strach z toho co všechno o mě ví. Mám strach cokoliv jim říkat, bůhví co se z toho stane. Mám strach vůbec s někým si povídat. Mám strach se někomu otevřít natolik, aby viděl jaký opravdu jsem.

Už jen to že tady dávám příspěvek na blog, co si může každý přečíst, je znamení toho, že snad jednou ten strach zmizí, ale stále mi dělá problémy. Ten strach tu je. A někdy mě vede špatným směrem.

Věřím, že někde uvnitř jsem skvělej chlápek, co nemá problém. Problém co mám je lidem to říct.

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat