čtvrtek 9. září 2010

Já a nakupování

Nakupování je pro holky. Teda z mého pohledu. Já si ho moc neužívám.

Ale taky jak co.

Co děsně nerad nakupuju. Tak zaprvé to je oblečení. Nedovedu si najít jinej horror, než nakupovat oblečení. Co na tom koukat na nechutné "trendy" "módní" věci za vysoký ceny. V Obchodech kde to smrdí tak že se zvedá žaludek a kde je lidí že mám klaustrofobii. Tak když je to bezpodmínečně nutné, tak vlézt, popadnout a vystřelit co nejrychleji.

Nerad nakupuju nábytek, ozdoby a dárky. Holt nevidím v tom ten pravej užitek.

Ale zase jsou věci co nakupuju rád. Dřevo ( výroba různých věcí ), Elektroniku, jídlo (taky si rád uvařím podle sebe) a knihy.

To především. Tak jednou za mesíc, čí dvakrát, mě najdete v Luxoru jak prohlížím comixy, který si nekoupím. Prohlížím nové sci-fi, abych vědel co si v knihovně pak půjčit. Detektivky, fantasy, historii, válečnou literaturu...

Jedinné co pravidelně kupuju jsou comixy o garfieldovi. Těch mám doma tunu.
Naposledy co jsem byl nakupovat oblečení, přesněji mikinu, jsem prošel krámů asi deset. Ale nikde neměli nic přijatelnýho. Tak jsem se rozhodl že to prubnu, ale padlo mi do oka knihkupectví. Svatostánek ducha a svobody slova. Mnohem lepší než ty pomníky konzumu - NewYorker, H&M, Levi's atd... Tak jsem tam zašel, a odnesl si kvalitní literaturu. A jsem spokojený.


Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat