pondělí 13. září 2010

Be a little bit mad

Edit: 12:18 14.9.2010

Kdysi jsem četl studii, že nedostatek sexu ovlivňuje lidskou psychiku.

Tomu dávám za pravdu. Kdo sexuálně abstinuje nějaký čas, na tom se to projeví. Např. muži kteří mají pravidelně sex, se nemusí tak často holit ( vlastní zkušenost).

Je hodně věcí co ovlivňuje lidskou psychiku. Počasí, lidi okolo, únava... To co tady splodím bude trochu neučesané, protože mě napadá dost myšlenek, a nevím kterou dřív popsat.

Myslel jsem že mám všechny tyhle jevy zmapovaný. Že můžu být štastný, kdy se mi zachce. Ale vážně špatná nálada si najde čas kdykoliv. Třeba v pondělí. Ale pak jsem se najedl a bylo mi o dost líp... Ale stejně mě přepadla pondělní depka. A ta kjsem šel ven. S oddílem jsme šli hrát frisbee, což bylo velice zajímavé se hýbat po dlouhé době. Pak na šipky. Je vidět, že ty lidi se kterejma chodím, udělaj cokoliv, aby se zabavili. Nejvíc V. Ten je na hraně nudy dost dlouho. Divím se jak se může bavit s tolik volným čase a minimem financí. Ale je vidět že na oblibě u holek mu to neubírá.

Pro pondělní fenomén nemám vysvětlení. Ani se mi ho řešit moc nechce. Prostě vylezu s kamarádama ven a je to pryč.

Jak jsem se pohnul od posledního zápisu? Začal jsem jezdit v autoškole. Začal jsem hrát na kytaru. Stále nemám holku. Mám dost peněz na utrácení. A trochu se těším do školy, což je trochu šílené.

Zajímavé, že moje šílenství trochu ustoupilo do pozadí. Je to tím že se setkáváte s lidma a vidíte jak na ně musíte působit. Jaké mají názory, odlišné od vašich...

Jste monitorováni. Což se mi nelíbí, ale nějak se to musí udělat, aby mi ostatní věřili.

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat