sobota 2. října 2010

Cesta do nebe....

není pro tebe....

Jsem zpět z Rumunska. A žiju.

I když jsem inzeroval, že se nevrátím, neměl jsem to v úmyslu. Moje snaha, spíš byla motivována na to dojít se svojí existencí na hranici odvahy, smrti a hrany. Abych pocítil jak se mi moc chce žít. Z tímhle asi je problém. Já nemám rád život jaký žiju. Ale miluju život. Trošku komplikované že?

Když stojíte na hraně skály, a kolem vás fouká silný vítr, čekáte na jakou stranu vás odvaje... a vy zvolíte život, nic víc nechutná silněji. Proto občas musím vypadnout, abych si připoměl, že žiju rád.

Hory jsou velkou zkouškou síly těla a ducha. Zvlášt když tam jedete s člověkem, s kterým z celého srdce pohrdáte a on si vás neváží. Tréning trpělivosti :).

V průběhu týdne jsem si připravil takový menší denník naší výpravy, který sem budu postupně házet.

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat