pondělí 18. října 2010

Couple spotting - co z toho

No, vydrželo mi to dva týdny...



pro ty, co to nesledovali v článku, který jsem pravidelně aktualizoval, to dopadlo takhle:

Po 4.10 - 1
Út 5.10 - 2
St 6.10 - 13
Čt 7.10 - 7
Pá 8.10 - 3
So 9.10 - 2
Ne 10.10 - 1
Po 11.10 - 3
Út 12.10 - 2
St 13.10 - 1
ČT 14.10 - 2
Pá 15.10 - 1
So 16.10 - 2
Ne 17.10 - 7

Nyní už s tím skončím. Moje zvědavost byla ukojena, a zjistil jsem, že to skoro nemá smysl. Můj mozek ale takhle nefunguje. Prostě dělám to, co mě baví, a moc se nezamýšlím jestli to má smysl. Což vysvětluje některé (blbé) nápady, které někdy mám. Co z toho je, když vidím někoho jak je šťastný? Já mu to přeju. Asi prožívá jedny z těch nejlepších okamžiků svého života, kdo by mu to bral?

Poslední dobou mám pocit, že se snažím lidem pomoct a nějak mi to nejde. Asi nechtějí uvěřit, že když budou mít radost, já budu mít radost? Nevím.

Další věc, trošku mimo obsah článku – udělal jsem si guláš. Ani bych nevěřil, co za vzpomínky mi to vyvolá. Táta s náma už asi půl roku nebydlí. Já ho měl vždycky rád, a guláš byla jedna z věcí, na které vzpomínám. Připomínka toho, že už tu ta vůně nebude.... Rozvod jsem nikdy neřešil, nikdy se mě to skoro nedotýkalo. Až teď, při připomínce na banalitu, jako je jídlo.

No, omluvte mě, jdu ho sníst :)

Konhi

2 komentáře:

  1. Člověku někdy přivodí silnou vzpomínku něco naprosto nepatrného - taky se tomu často až divím. Třeba mi jenom kolem ucha zabzučí moucha a mě přitom napadne milion věcí a vzpomenu si na události, které s mouchami ani nijak nesouvisí. Vždycky mě to fascinovalo, hrozně by mě zajímalo, proč to tak funguje.

    OdpovědětVymazat
  2. Vzpomínky nejsou v paměti uloženy pod nějakým systémem, jen podle míry intenzity, a taky podle času, kdy se ti to stalo. Ty důležitý věci si zapamatuješ, a ty nevýznamný ne. Ale to neznamená, že je zapomeneš na furt. Mozek si nepotřebný informace ( vzpomínky, tváře, jména ) uloží do podvědomí a zahodí klíč. Myšlenkově se k nim těžko dostaneš. Ale pokud nastane nějaký podnět, ( vůně, dotyk, zrakový podnět ) tak se najednou vzpomínka vybaví. Takových vzpomínek máš, ani o tom nevíš. Mozek si vpodstatě pamatuje všechno, pokud se nestane nějaká vážná nehoda. Jen je občas těžký na to vzpomínat. U starších lidí je to obváště zajímavé, protože u nich vzpomínky ztrácejí souvislost, a tak si dokážou spojit všechny možné události, ale někdy nevědí podrobnosti.

    OdpovědětVymazat