čtvrtek 21. října 2010

21.10.2010



Co je, sakra, špatně s tímhle dnem?

To je zase nějaký šílený výročí? Nebo je zase nějaký den gumových medvídků? Interně bych to nazval, jako den erotického napětí. Možná je to silné slovo... Možná den feromonů? Je to divný... Prostě vážně něco viselo ve vzduchu.

Do 4 hodin to bylo ještě v pohodě. To jsem pracoval, což není zrovna zajímavé, až na to že jsme tahali dvě auta z bahna. Obě.

Ale pak jsem vyrážel do města, koupit plavky (které mi záhadně zmizely). A proč, proboha, se na mě všichni koukali? Všechny holky, slečny co jsem potkal? No, většina... Co se to sakra stalo? I když si připustím, že nakonec snad na mně může být něco, co holky přitahuje, proč zrovna tenhle den?

Navíc mi napíše kamarádka/sousedka že mám jít se sestrou a s ní do čajovny. Což jsem musel trochu odříct, neboť jsem už slíbil L. že s ní půjdu plavat. Ale že sestru tam doručím :). Tři roky nebyla venku, tak ať si užije.

Pak mi píše V. že mám jít s ním do kina. Co tak najednou? Zdvořile jsem odmítl.

Když jsem na ní čekal, tak si ke mně přišel jeden trošku opožděný student, že potřebuje 30 korun na svorky na poznámky... Proč zrovna já? Zdvořile jsem se odpoutal.

Pak jsem potkal T. (další kamarádka ), zrovna blbá náhoda... Bohužel jsem neměl čas...

Pak si mě vzali stranou dva lidé, na sobě cedulky "Církev Ježíše Krista". Proč zrovna mě? Zdvořile jsem je poslal do...

Škoda že už si nevedu couple spotting statistiku, dneska bych si smlsnul – dvojnásobně bych překročil průměr... Pamatoval jsem si deset dvojic, a to jich mohlo být víc. Co se to s lidma dneska děje? Vážně, kdybych to dělal od začátku dne, tak by se mi to na ruku nevešlo...

Ještě že jsem nakonec skončil s kamarádkou L., která je naštestí dostatečně chladná na to, abych neprovedl nějakou nepodloženost. Což se mi na ní také líbí.

No jsou prostě dny, kdy se toho dost děje :). Vysvětlení těchto dnů... nechme historikům a filosofům :).

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat