pondělí 4. října 2010

Můj Rumunský denník - den čtvrtý




- Hezký den, celý den :)

Noc v tříhvězdičkovém senníku byla luxusní. Nejen, že na nás nepršelo, ale bylo i docela teplo. Moje boty se mi podařilo docela vysušit. Dnes jsme si udělali první, a poslední vařenou snídani. Sladký kuskus. Nad námi se tyčila Argiana, jedinný vápencový vrchol v okolí. Opravdu výrazný kopec. Bohužel nás čekalo párset metrů na stoupání.

Přes louky se moc dobře nešlo, ale brzo přišli lepší kamenité stráně. Za Argianou, na který jsem byl první já :), jsme zase setoupili. Vyšli jsme z lesa a přišli jsme si jako v pohádce. Ta louka byla tak náherně zastřižená, ze stromů se staly maličkaté keříky, a to vše jen kvůli ovcím. Rumuni tam pasou přes léto ovce, a ty udržují trávu v patřičné velikosti. Vypadá to tam jak na anglickém trávníku.

Měli i udržovanou studánku, a tak jsme doplnili vodu. Zase na vrcholy. Mysleli jsme, že dneska dojdeme do údolí, kde strávili Hejkal s Paštikou svoji svatební noc :). ALe nedošli jsme tam. Došli jsme jen k jednomu jezírku, které barka žačla urputně hlídat. Večer jsme mazali karty. Hejkal mě dokonce nechal dneska vařit.

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat