pátek 8. října 2010

Couple spotting

Budu znít jako velkej úchylák....

Začal jsem si všímat lidí kolem sebe. A zláště jedné věci co mě vždy bije do očí. A to jsou páry. Dvojice, co si vyjadřují svojí náklonost velice přívětivým způsobem. Objímají se, líbají, drží za ruku nebo si jen šeptají do ouška. Docela mě zajímalo, kolik jich tak můžu potkat. Tak jsem si to začal psát. Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží.

Po 4.10- 1

Út 5.10- 2

St 6.10- 13

Čt 7.10- 7

Pá 8.10 - 3

So 9.10 - 2

Ne 10.10 - 1

Po 11.10 - 3

Út 12.10 - 2

St 13.10 - 1

ČT 14.10 - 2

Pá 15.10 - 1

So 16.10 - 2

Ne 17.10 - 7

Ve středu jsem byl na Strahovském open air festivalu.
Další část mého Rumunského denníku, očekávejte, až si najdu více času.

Jedna věc, co jsem tu asi neměl psát. Je důvod, proč jsem si to vymyslel. Je to kvůli tomu že tyhle páry docela bijí do očí. A je to něco co jim hrozně závidím. Někdy až tolik, že mě to dohání k zuřivosti. Proč, kurva oni se našli a já musím zůstat sám? Proč dokážou najít náklonost, aby si někoho našli a ode mě každý utíká? Nevěřím na to, že někdo někoho uvidí, a hned se do něj zamiluje. Jinak by svět byl trochu lepší.
Konhi

Ps. Jo jinak, já vím, že můj blog nečte mnoho lidí, ale ocenil bych třeba nějaké komentáře, ať mě to stále ještě baví. Jinak si přijdu, že vynakládám snahu nadarmo.

5 komentářů:

  1. každé zboží má svého kupce

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem zato, že o komentáře nestojíš, a tak jsem se držela zpátky. Nicméně jestli máš zájem o trochu rádoby psychologických rad do života a korektury gramatiky, jsem ti plně k dispozici :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, děkuji. S gramatikou mám takový problém, že se někdy toho i děsím. Vždycky si to přečtu a zjistím jaký pitomosti jsem napsal. Na svoje povídky zneužívám kamaráda, a tyhle články bych mohl na zkontrolování posílat tobě, ne? Super

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se toho někdy děsím :D Ne, už jsem viděla i horší věci.

    Neni problém, na tohle mě zneužívá kdekdo, jsem zvyklá :)

    OdpovědětVymazat