sobota 2. října 2010

Můj Rumunský denník - den první




- jak to celé začalo

Tohle vlastně není tak docela první den naší výpravy, neboť jsme vlastně se ani nedostali z republiky ale napíšu to.

Vstával jsem brzo, neboť jsem potřeboval dodělat pár věcí. Prvně dárek pro kamarádku. Dřevěný model lodi a panáčkem, jak pádluje. Musel jsem to nabarvit, a nevědel jsem jestli to stihnu. Aby to taky stihlo ushnout.

Předal jsem to , dívce která mě straší ve snech. A ono se jí to líbilo. Na tuhle nepovedenou, zfušovanou karikaturu, jsem nemohl slyšet nic lepšího. Opravdu jsem rád, že jsem jako poslední viděl jí.

Musel jsem ještě cestou koupit bombu na vaření a vyměnit nějaké eura. Peněz bude ... hodně málo. Nádraží bylo dost narvaný, dokonce jsem tam viděl i nějaké larpisty.

Naše výprava byla trojčlenná. Já, Hejkal a Paštika. Podrobnosti později. Do Brna jsme stáli, kvůli lidem s místenkama Paštika nastoupil v Brně. Vlak nás dovezl až do Budapešti, kde zkončil náš první den.

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat