pátek 19. listopadu 2010

Nikomu se nechce nic dělat

Pravděpodobně za to může počasí...

Začneme chronologicky? To bude asi nejlepší.

Zašel jsem si do čajovny s kamarádkou, kterou jsem už dlouho neviděl. Konečně si udělala na mě čas. A já zrovna jsem měl dobrou náladu, tak jsem se mohl dokonale vykecat. Ona je opravdu taková bezelstná duše, které se můžu s čímkoliv svěřit. Dokonce na ní můžu mluvit blbosti, co mě zrovna napadají, a nevadí jí to. Dívka se studenýma rukama :). Tudíž jí nevadí, když jí vezmu za ruku a snažím se jí třením zahřát. Mě tak baví ženský provokovat. Doporučil bych jí pít ginkgo bilobu.

A pro ostatní, Dalé Masala, vařej opravdu v Dejvické čajovně dobrou. Nebo zkuste překvapení čajovníka. To bych si mohl dát příště :).


Dneska jsem měl jít pracovat, abych si vydělal nějaké peníze, a abych zaplácl tu černou díru, pátek, kdy nikdy nemám nic vymyšlenýho. Nakonec to jeden pracant odřekl, tak jsem se aspoň vyspal. Práce sice žádná, ale moje finance drží. Po díře, kterou způsobila káča, privát a umyvadlo, mi ještě něco zbylo. Holt si neudělám radost více věcma. Dneska jsem teda doma, sice tu přes pátek zůstáváme všichni, ale zatím to jde. Mám i nějaké fotky ...





Konečně mám kde skladovat své krámy, sešity a komiksy. To také znamená konec dětství :). Všechno, co jsem tu měl, jsem dokonale protřídil. Už žádné vzpomínky na krámy z oddílu. Stejně se možná za pár let budu stěhovat. A tohle sebou nepotáhnu. Tak jsem to vše vyházel. Iva měla poznámku, že se chovám jako velký dítě, tak tohle byl krok správným směrem. A už se mi na zemi nic neválí.

Další věc, která mě poslední dobou trápí, je pomalý Internet. Kvůli tomu trvalo mnohem dýl napsat můj článek ... čím to je? A na zítra se taky těším. Řeknu jen dvě věci. Dort a slečna.

Dneska poprvé u nás doma padlo, že jdu se slečnou ven, a že nebudu spát doma. Takže čekám, že až přijdu v neděli ráno, že mě zbombardují dotazy.

Konhi

3 komentáře:

  1. Knihovna je rozhodně krok správným směrem :) Ave Iva :D

    Taky jsem po prvních nocích mimo barák očekávala palbu dotazů, ale nenech se mýlit, rodiče obvykle právě v takovejch momentech prokazujou až zázračnou schopnost nezajímat se o tvůj život. To jen abys nebyl zklamanej, až se tě na nic ptát nebudou. Protože taky - na co by se asi zeptali - jaký to bylo? :D Na to se rodič nikdy nezeptá.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem možná rád že se mě nikdo na nic nezeptá. Po příchododu domů jsem měl horečku, a tak jsem to zabalil do postele, a první co mamka prohlásila bylo, máš horečku nebo jsi se opil? :)

    OdpovědětVymazat
  3. m. má pravdu, rodiče se jen ujistí, že maj dítko doma a víc to neřešej:)

    OdpovědětVymazat