neděle 21. listopadu 2010

Červená horečka



....láska, to je to čím se lišíme od zvířat. Ne, Listere od zvířat se lišíme tím, že nepoužíváme jazyk k čištění genitálií...

Už jsem se zmiňoval, že nebudu spát v sobotu doma?

Domlouval jsem se se slečnou, že půjdeme do bazénu, uvaříme si večeři a budeme koukat na Červeného Trpaslíka. Dovedete si to představit? Koukat s opačným pohlavím na oblíbený seriál? Snad nejlepší den mého života.

Do bazénu jsme šli na Barrandov. Docela malý kus koupaliště, ale slušně vybaven. Několik tobogánů, pára, vířivka, a zase spousta dětí. Pak mě slečna překvapila, že bydlí jen kousek odsud. Jen pár stanic autobusem. Konečně jsem se podíval na ateliéry Barrandov, na mapě taky zabírají kus místa.

Večeři jsem vařil já. Mohl jsem konečně uplatnit své znalosti nabyté v oddílu. Už jste slyšeli, že muži za plotnou jsou sexy? Divím se, že se více kluků nenaučí vařit... při lovu ženských je to opravdová výhoda. Něco jako mít svůj vlastní byt, nebo skvělou práci, jako pilot nebo důstojník.

Další události jsou nepublikovatelné. Jak miluju tuhle větu :). Spíš mě zaráží, že to je všechno jako pohádka. Všechno tak nesmírně vychází, až mě to děsí... Kde je háček? No radši nad tím neuvažovat. Protože je lepší si to užít, než to všechno skončí. I když bych byl nejradši, aby to trvalo co nejdéle.

Myslím, že spát v noci nahý mě mělo přesvědčit. Než jsem dojel domů, tak mě přepadla horečka a celou neděli jsem proležel. Není to dobré načasování. Čeká mě test z matiky, musím se naučit na španělštinu, a nebudu mít brzo peníze.

Proč mi to nevadí? Protože se mám na co těšit.

Poznámka na závěr. Instruktor v autoškole měl zajímavou poznámku, když jsem se zmiňoval, že mi nejde španělština. Zmiňoval se, že si mám najít holku, která bude mluvit španělsky, a kvůli ní se to naučím. Je vidět že je ze života zkušený, ani nevěděl jak blízko je pravdě.

Doufám že moje gramatická kontrola udělá svojí práci, hrozně mě bolí hlava... třeba si to přečte a najde moje skryté poděkování :)


Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat