pondělí 8. listopadu 2010

Nikdy se nevzdávat



To je rada, co bych chtěl všem dát. Snadno se to říká, velice těžko se to dodržuje. Máte spoustu věcí, které chcete splnit. Spoustu věcí co dokázat. A jen málo z nich opravdu uděláte. Ale na tom nezáleží. Záleží na tom jak dokážete vydržet k svému cíli, jak jste vytvrvalí.

Kdysi dávno jsem si dal předsevzetí, že na prodavačku/prodavače za pokladnou se budu vždy usmívat. Vycházel jsem z premisy, že oni toho už mají dost, a kdyby se na ně ještě někdo mračil, nic by jim to nepřineslo. A snažil jsem se to dodržovat, ať už je mi dobře, nebo je mi strašně.

Spousta lidí myslí jen na sebe. Kdo by jim to zazlíval. Všichni chceme přežít, dokonce i já. Ale já se občas snažím myslet jak to vlastně ostatní vidí. Strašně rád, bych těm lidem pomohl, něco dal... až to bude můj konec, a někdo mě zničí.

To je myslím jedna z mých výhod. Trpělivost. A to že se nevzdávám. Sice moje síla vůle je malá, ale snažím se. Další věc je, že už mi skoro nikdo nedokáže ublížit. Pokud si to vezmete kolem a kolem, neexistuje nic co by vám ostatní udělat, pokud se nenecháte. Prostě to nevezmete na vědomí a nic vám nikdo nemůže udělat.

Dneska jsem rupl z testu ze španělštiny. A to jsem docela v prdeli. Pak jsem jel na chodov si koupit něco k jídlu. U pokladny jsem se usmál na pokladní, a ona se usmála zpátky.

Po celou dobu, co tohle dělám, se mi to nikdy nepovedlo. A proč zrovna dneska, když mi bylo opravdu mizerně? Prostě jsem v tom dokázal vytvrvat, až se mi to povedlo. Až do dne, kdy to opravdu pro někeho něco znamenalo. Určitě paní hezká pokladní bude mít lepší den.

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat