sobota 13. listopadu 2010

Dám si týden pauzu

s pitím. Do nedělní půlnoci.





Vždycky jsem si myslel, že chlastat umím, a taky jo. Večery si pamatuju, hlava mě nebolí, vstávám normálně. Málo zvracím. V opilosti se neperu, nejsem agresivní, vedu jen chytré řeči a nenechám holky na pokoji. Jen tenhle prochlastaný týden za to nestál. Ne vážně, když člověk přichází epickou rychlostí o peníze, rozmyslí si to. Navíc pokud pak udělá nějakou blbost.

S kamarádama budu chodit dál, ale nemusím při tom pít. Dají se dělat i zajímavější věci.

To umyvadlo nebyla moje chyba, to už jsem si připustil. Ale zaplatím to. To, co mi nejvíc vadilo, jsou ty lidi. Co tam stojí a civí. Co říkají, jak po vás chtějí zázraky, a vy víte že se zrovna nedá nic dělat. Pak jsem jen stál a nevědel jsem. Dále je pak vidět, kdo je váš opravdový kamarád. I když V. možná chtěl jen udělat dojem na M.

Po minulém článku jsem zase zkouknul to video od Leva Yilmaze - tady je odkaz

http://www.youtube.com/watch?v=-76SfgmRCFw

a dostala mě další připomínka - Not get mad at me when I call her, being drunk. Nenaštve se na mě, když jí volám opilý. Přesně tehdy jsem si řekl, ano, to je vždy pěkná blbost. Ale udělal jsem to, teda nevolal jsem, ale napsal jsem smsku. Samozřejmě jsem si to ráno nepamatoval, až poté co mi zavolala a já zjistil, co jsem udělal. Jen další hloupoučká chyba, za kterou brzo zaplatím. I když hned následuje - Will not get scared off when I get really attached - Nebude vystrašená, když k ní hluboce přilnu, což je skoro důležitý předpoklad toho opilého telefonátu.

Hrozně rád bych nebyl tím, kdo za všechno platí. Člověkem, na kterého rádi řvete. Kterému nikdy nic neodpustíte. Proto už nehraju fotbal. Vždy to byla moje vina. Rád bych byl takovej hajzl, na kterýho se utrhovat nedovolíte, ale nejsem. Jsem hodnej. Ale to je taky velká chyba. Dělám si brzo dobré přátele, ale vždy jsem ten, kdo zaplatí.

Dneska jsem uspořádal slavnostní pohřeb jednoho mého modelu. Ponořil se do hlubin mého koše za slavnostní salvy kuličkovkou, co jsem taky vyhrabal. Příčina smrti? Sestra.

Když už si člověk udělá místo pro sebe, vlastní koutek, vlastní pokoj, je zajímavé jak to lidi berou. Sestra například prohlásila, že když už mám vlastní pokoj tak tam budu mít i vlastní věci, a začlaa je sem házet. Chudák model to nevydržel. Je hysterická a projde jí to. Naštestí se mě nedotkla, stále se mě trochu bojí. To bych se pak musel ohradit a ona by dokonale zdivočela. Možná bych pak schytal i několik řezných ran a kousanců jako posledně.

Já jí nemůžu zmlátit, ani vychovávat. Za to, co mi dělá, by si to zasloužila, ale pak by matka zavolala policii a komu by věřili více? Klukovi s nožem v břiše, nebo holce?
Známe odpověd. A pokud to bude eskalovat dál, ten nůž, kterým mi hrozí, jednou i použije.

Při psaní tohohle článku se mi klepou ruce. Cítím se starý, hodně starý.

Konhi

3 komentáře:

  1. Neznamená ta věta spíš:"Nenaštve se, když ji nazvu opilcem"? Ne že by na tom nějak sešlo.

    Já jsem dneska hodně přemýšlela nad tím, proč ses proti tomu řvaní nějak neohradil, ale napadlo mě, že by to tím bylo jenom mnohem, mnohem horší, kor kdyby se nějak víc zapojil Lukáš. V podstatě to dopadlo ještě dost dobře, to jenom ty seš z toho smutnej... Ale však to zvládneš. Takový věci se stávaj a neni v tom nic osobního, tak si to tak určitě neber.

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, ne, je to tak jak jsem řekl. V tom videu je to dokonce nakreslený. Ale pro přesnost, jsem tam přidal čárku.

    Nemám rád agresivní opilý lidi. Pravděpodobně už se to začlo řešit, nemůžu se dočkat konce víkendu.

    Na tý události ani nesejde. Nejhorší je ta vzpomínka na tu bezmoc, když se s tím vážně nedá nic dělat, a nikdo to nechce pochopit.

    OdpovědětVymazat
  3. To nemá rád nikdo. Já se taky těšim, až to bude za náma. A tou vzpomínkou se netrap, to právě neni tvoje chyba, že nejseš instalatér nebo co. A já myslim, žes to řešil nejlíp jak se dalo, takže co.

    OdpovědětVymazat