pondělí 7. února 2011

Závislost a zábava?


...smeták vzor 132Px bude teď váš nebližší přítel. Budete s ním spát a trávit své nejintimější chvilky. Od teď je to vaše milenka!...

Nedávno jsem přemýšlel o svatebních darech. Možná jsem jen uvažoval jak je pěkná ta mísa co dostali naši při svadbě, nebo jsem jen uvažoval o tom co v rodině každý dělá.

No pokud se nad tím zamyslím, tak žena by měla vařit. Pokud to není zažraná feministka, které leze vaření krkem. Pro ty bych měl jednu zprávu. Já umím vařit. Dokonce i péct. Takže pokud mi nikdo vařit doma nebude, tak to není žádná páka na mě. Sakra, dokonce i teď mám angínu, horečku a vedle sedí sestra a láduje se rybou co jsem pro ní upekl. Ačkoliv nic jiného celý den nejedla a ani by si nebyla schopna uvařit. Ale dělám to rád.

Možná by taky měla uklízet... prostírat.... větrat, zametat... prostě se starat o domácnost. Možná proto ženy dostávají při svadbě svatební servisy, mísy a prostírání. V životě manželském se jim to bude hodit. Spousta holek je na to trénovaných ( více - méně ) od malička a některé to i baví.

A co by měl dělat muž? Hmmmm. Vydělávat peníze? Asi ano. Měl by opravovat věci. Zlepšovat byt. Možná i sázet stromky na zahradě, sekat trávu... no možná trochu ulítávám. Jedna připomínka na okraj. Pokud někdy budu mít syna, tak v den kdy se narodí, zasadím strom. Zasadím dub. A ten dub bude růst stejně jako moje dítě. Až bude větší tak mu ho ukážu a řeknu mu že je jeho. Zakážu mu aby ho porazil. A až i můj syn bude starý, pochopí jakou sílu má jedinný strom.

Taky mě menší opravy baví. Spíš teda elektriky a elektrotechniky, protože jsem to vystudoval. Nejsem sice nějaký expert ale je to dobrá zkušenost do života. Spíš mě zaráží jedna věc...

Proč tedy manžel nedostává na svadbě kladivo? Vrtačku? Pilník či šroubovák? To má všechno co dělá dělat holýma rukama? Proč se nevěstě dává servis, nebo výslužka aby mohla vařit, a aby muž mohl dělat co se od něj očekává ( opravovat ) nedostane nic? To mi přijde trochu nefér.

Jo jinak svět se dělí na muže šikovné, kteří už něco opravovali, a ti kteří k tomu ani nepáchli. Tu druhou variantu potkáváte všude, nagelované vlasy, úzké džíny nejlépe pod kolena, zlaté řetezy, vyzývavé oblečení a vystupování. To je taková skupina lidí, která něco hledá. Která ještě není kompletní, stále je někde aktivně jinde. Po hospodách, po diskotékách... Ale dospělost ještě nenašli. A ona se přitom skrývá doma. Tak dlouho se snaží z domova utéct až zjistí, že si musí svůj domov vybudovat. A to nezjistí dokud nedostanou do ruky kladivo.

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat