sobota 19. února 2011

Hodně štestí ... ty štastnej bastarde



...je sobota večer, nikdo nepracuje. Ty nepracuješ žádný večer, ani ve dne ne...


Tak se přiznejte. Kdo dneska sedí u počítače, tak je pěkně osamělej člověk.

Kamarád měl oslavu. A všichni měli radost. Proč já ne?

Slavil 22, a chystali jsme se ho překvapit. Vymyslela to teda moje slečna, ale společně jsme se do toho pustili. Kontaktovali lidi. Zarezervoval jsem hospodu, udělal událost na Facebooku... Upekl dort.

Proč mě muselo bolet v krku hned ten večer?

Proč jsem se nebavil?

Proč se se mnou nikdo nebavil? Nikdo neřekl nic kloudného, jen „dobrej dort“. Nesmím to přehánět, od ostatních holek bylo slyšet uznání, že se ten dort povedl. Ale to není to, co jsem chtěl.

Proč se mnou nikdo nemluvil? Proč má každej někoho jiného? Je super když se nás sejde víc. Je tu mnohem víc lidí co mě můžou ignorovat...

Proč každej blahopřál k dobře vydařené akci mojí slečně?

Proč mě mrzí, že jsme museli ject dřív?

Proč se na svojí slečnu stejně nedokážu zlobit?

Proč se zase cítím sám? Proč se snažím udělat všechny kolem sebe šťastné a já sám nejsem? Proč mě nikdo nevyslechne?

Šťastný je ten, pro kterého kamarádi udělají oslavu. Nešťastný je ten, pro koho ne.

Oslavenec má super kamarády, kteří pro něj udělají první poslední... všechny ty lidi znám, možná né tak dlouho, ale znám je. A nejsou to stejní lidé, jaké zná on.

Potřebuju se napít a pak někomu úplně neznámýmu všechno vyžvanit, protože nikdo jinej mě stejně neposlouchá...

Chcete abych vám řekl o své oslavě narozenin? Hm.... existuje nějaká?

Konhi

1 komentář:

  1. Jestli si myslíš, že jsi jedinej, kdo nikdy neměl oslavu narozenin, tak tě upozorňuju, že nejsi.

    Jestli si myslíš, že jsi ten nejnešťastnější tvor z celý party a že všichni ostatní se perfektně bavili, tak tě upozorňuju, že všichni ne.

    A jestli si myslíš, že všichni chválili slečnu, tak jsi špatně poslouchal :) Tvé zásluhy jsou neopomenutelné a pokud jde o mně, slečninu aktivitu v dané věci jsem ani nezaznamenala - to ty jsi mě přece kontaktoval, založil jsi událost, upekl dort... bavila jsem se o tom s tebou a ne se slečnou. Tak si nech ten světabol, všichni vědí, že jsi za tím stál a nikdo ti to nebere :) Zvlášť viduka měl obrovskou radost.

    A to s tím, že každej má někoho jinýho - Ha Ha. Řekl člověk, co je šťastně zamilovanej. Běž do háje už :P

    Taková ignorace je po hospodách běžná věc, obzvlášť když se slaví něčí narozeniny a ty nejsi ten někdo. Jinak třeba moje zkušenost je, že pokud se s někým vysloveně nezačnu bavit já sama, všem jsem ukradená. Heslo dne tedy zní:"Buď se k nim naser, nebo si naser".

    OdpovědětVymazat