pondělí 14. února 2011

Právě jsem byl poražen v karetní hře dítětem...


...to je moje, to je moje, to je moje, všechno všecicko je moje! Kromě tohohle kousku, ten nechci. Tenhle kousek si můžete nechat. Ale všecičko ostatní je moje!! Tak a teď se podíváme jestli se tu nenajde něco s čím bych si to mohl rozdat...

Ano, je to tak. Jednalo se o hru: Zvířata z celého světa. V podstatě se jednalo pouze o hádání co je co za zvíře, a ještě zjednodušené tím, že jsme hádali jen první jméno (rodové). A nějak jsem to prohrál... :) Samozřejmě jsem je nechal vyhrát.

Ale v neděli jsme se docela bavil. Je překrásné, jak si člověk užije jen takovou poklidnou neděli. Bez rodičů, příbuzných a ostatních. Nemusí ho nikam hnát... k babičce, na chatu, někam na výlet. Nikam, kam se mu nikdy nechtělo a nechce.

My místo toho organizujeme příjemné posezení s hrami a dětmi. A to je to jen na tři hodiny. Je to všechno tak poklidné a příjemné. S dětma se hraje mnohem líp. Nemají takové ambice za každou cenu vyhrát a tak kazit zážitek ze hry všem ostatním. A zase z toho mají radost! To je možná to, co mě drží v oddíle. Vidět tu radost na dětských tvářích. Možná by víc dospělých mělo mít takové zkušenosti, prostě si jen sednout s kamarády a zahrát si nějakou hru.

Uvažujte, co máte doma. Takovou starou zaprášenou hru v papírovém obalu, co čeká na skříni, ve sklepě, pod postelí nebo v šuplíku. A s tou byla kdysi taková legrace.... proč to nevydat? Nesebrat pár stejných bláznů jako jste vy a připomenout si dětství...

Nebo na to kašlat a jet někam, kam nechcete a nevíte, proč tam jedete. Vaše volba. Kuřte, pijte, hádejte se. Vše, co vám dovolí zapomenout na to, že právě pálíte volný čas, který vám nikdo nedá. A to je na světe nejdůležitější. Hraní deskových her bych taky nezařadil jako jednu z nejlepších chvil pro trávení volného času, ale ty vzpomínky jo. Ty vzpomínky za to stojí. Kdo si bude pamatovat nudný víkend u babičky, kdy se nikdy nic neděje....?


Jo a na druhou stranu, když jsme hráli Carcassonne, tak jsem vyhrál :)

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat