sobota 1. ledna 2011

Jak na nový rok, tak po celý rok...



...chci jít mezi lidi, chci si užívat, chci chodit na rande, chci se milovat... ze mě nevyrazíš nic jiného než malého rybáře...

Máme ten starý rok za sebou a nový před sebou. Bolí mě hlava a je mi blbě. Jen tu mám malé zamyšlění se kterým se chci podělit.

Slečna by si mohla moje čtení myšlenek odpustit. Jeli jsme na jeden privát, a měli jsme vzít jídlo, tak se ptám co má.
"Veky na chlebíčky"
"Já taky"
"A pomazánku"
"Já taky"
"Česnekovou"
"Já taky"
"A taky džus"
"Já taky"

Nakonec těch chlebíčků bylo víc než dost. Tak asi pro dvacet lidí. Nás tam bylo 8. Ale jinak solidní akce. Vodnice, chlebíčky, pokr, slečna, šampus, prskavky, petardy, ohňostroje, vodnice venku... A veselá nálada.

Jen jsem měl taký pocit, že mé slečně holky závidí, nebo slečně závidí mě. Jedna kamarádka na nás tak koukala, že sedíme spolu a tak se trochu muchlujeme, tak okamžitě zamířila ke svému příteli a snažila se o to samé. Přítel jí ignoroval.

Jednou se mi taky stalo, že jsem dal slečně kytku. Donesla jí do jedný hospody, kde na nás čekala jiná kamarádka D. Ta prohlásila "Jé "<"insert name here">" dostala kytku" a podívala se závistivě po svém příteli. Ten se zatvářil tak neurčitě jak to šlo... zasvědcení ví.

Trochu mě mrzí že chození s někým tak trochu jde ruku v ruce se ztrácením kamarádů. Máte málo času na ně, když jste se slečnou. Vaše sociální požadavky jsou už naplněny a když jste s nimi máte málo příležitostí jak s nima mluvit. Navíc mě mrzí že si ode mě lidi nenechají pomoct...

Ale dost toho a vzhůru do nového roku! A jak na nový rok, tak po celý rok :)


-- tak za rok 2010 65 příspěvků... solidní :)
Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat