neděle 16. ledna 2011

Trio rad ode mě


Rada na přežití, nehraj před chlapem s nabitou bouchačkou...

Když jsem se vydával poznat svět, tak jsem si dal dvě základní předsezvezí.
1, už se nebudu urážet
2, nepohrdnu žádnou dobře míněnou radou

No zjistil jsem, že aspoň v tom druhém bodu trošku pokulhávám. Chcete vědet proč? Protože jsem si nedal některé rady k srdci a jen jsem zjistil, že opravdu fungují. Samozřejmě jsem je porušil, jak ot tak bývá. Jen pak člověk zjistí, že mu někdo radil opravdu dobře a že jsem se choval jako idiot. Tak pojdmě zjisti které to jsou.

Jednou mi kdysi jeden zkušený muž radil toto -
1. Vrážej peníze do holek co za to opravdu stojej
no byl vážně zkušený, a jeho rady byla dobrá a v životě obstojí. Ale já měl dost peněz a hlavně jsem byl hloupej. Tak jsem ho samozřejmě neposlechl. A vymstilo se mi to. Peníze co už nikdy neuvidím a nic k tomu

Tahle rada je spíš takový společenská konvence, než rada do života, ale taky je lepší se jí držet, otesotval jsem si to sám.
2. Nikdy nedávej holce pusu na prvním rande
Proč, když jsem to slyšel v televizi, četl na internetu, proč jsem to neudělal? Byl jsem prostě blbej, a hlavně jsem to moc chtěl zkusit... no nevyplácí se to

Poslední rada pochází od kamarádky, a dnes bohužel, je taky ověřená
3. Když chceš utěšit holku, nejlepší je jí obejmout a NIC neříkat
Taky jsem si myslel že jsem lepší a že se této rady nemusím držet...

Porušujte tyto rady jen na vlastní riziko, a vězte, že stejně pochodíte tak mizerně jako já, když jsem je neposlechl. Daly by se vymyslet další, ale vzhledem k tomu, že mi žádnou z nich nevěříte, a při první příležitosti porušíte, nemá smysl říkat další. Tyhle tři jsou první a ověřený největšíma průserama...

A na konec bych připojil jednu otázku, jak mám dál pokračovat? V poslední době píšu jen o sobě, což mi přijde dost egoistický, vzhledem k tomu že nemám od mnoha lidí zpětnou vazbu, tak ani nevím jestli vás to baví číst. Tak mi řekněte...

Konhi

2 komentáře:

  1. Neptej se nás, jestli to máš psát. Ptej se sám sebe, proč to píšeš.

    OdpovědětVymazat
  2. Jop, Přesně tohle nepotřebuju. Blog je od toho abych něco sdílel. Pokud si mám psát pro sebe, nepotřebuju blog. Chci napsat něco co bude lidi bavit. Ale zdá se že se to tady nedozvím.

    OdpovědětVymazat