neděle 9. ledna 2011

Jsem vážně tak zničený jak si myslíš...


...Tohle je třináctka b? Vypadá to snad jakio třináctka B, Listere? Tohle je třináctka B, tohle je třináctka F jsi slepý? Komu to vadí?...

Mám před zkouškou ze španělštiny a konečně to na mě dolehlo. Ten stres a tak. A tak píšu, jak logické, že? Místo toho abych se učil. Stejně to dělá každej.

Jinak upozorňuju předem, že k mýmu blogu se stejně nedostanu tak často jako obyčejně, tak čekejte stejnou frekvenci příspěvků jako posledně. To asi tak jeden za 3 dny. Sice jak tak sleduju svoji sledovanost, tak mi přijde jako že sledovatele schvátila cholera, protože je skoro na nule. Nebudu vám to nijak vyčítat, stejně to neovliním.

I když to je jen týden od silvestra a jen tři dny od posledního příspěvku, tak mi stejně přijde, že na blog nemám čas. Nemám, jako ostatní lidi ty klidné časy, kdy můžu jen sedět u počítače a pilně plodit. Jsem aktivní člověk a sedět celý den u kompu... no z toho už jsem vyrostl. Ale to jsem říkal už na začátku.

Tak co pro vás mám...

Měli jste někdy pocit, že vás lidi znají? Že člověk v obchodě na rohu, řekne, ááá "pan "<"insert name here">" už je zase tady, jako obvykle?". Nebo že váš blízký přítel řekne, ty máš rád jízdu na kole, nejdeš si vyrazit? Nebo máte někoho tak blízkého, který se stará o to aby o vás vědel co nejvíc? Pak to na vás vypustí, že vám chybí zrovna tohle. Že vás trápí zrovna tohle...

Jaké vám to přijde? Milé? Přátelské? To že se o vás někdo zajímá? Že se o vás někdo stará?

Mě to přijde šokující. Děsivé. Stresující.

Když na vás někdo vypálí: "ale vždyť tebe to baví, tak se nedivím, že máš z toho radost" nebo: "Tak ty se s tím setkáváš poprvý, tak není divu, že jsi z toho vyjukanej"

...

Kdo se je o to prosil? Jak to vědí? Proč to vědí? Kolik toho vědí? Kdy to použijí? Kolik lidí to ví? Co mi od toho hrozí? Jak ty lidi znám já?

...

To jsou myšlenky co se mi honěj hlavou. Samozřejmě, že jsem jim to řekl já. Ale důvod je proč? Proč jsem proboha chtěl, aby mě lidi víc poznali? Když mě to teď jen víc stresuje? Proč žiju život, který jsem si udělal, a který mě stresuje? To jsem nechtěl. Proč jsem začal psát blog, který dovolí ještě víc lidem mě znát?

Oh, bože, bože, bože....

Dost plků. Zpět ke španělštině...

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat