úterý 25. ledna 2011

Šíření nemoci špatné gramatiki...gramatiky

...tohle je r! Jo to dává smysl. Tvůj otec zkonal!....

Nedávno jsem psal o tom že moje motorika a vyjadřování šlo úplně do hajzlu.

Je to pravda, moje vyjadřování se nezlepšilo a stále do něčeho vrážím. Neustále dělám přeřeky, vkládám do vět špatná slova, zapomínám jména...

Jde to se mnou z kopce. Ale to není všechno. Začínám sledovat jak to ode mě chytají ostatní!

Neustále slyším vedle sebe přeřeky, špatně formulované věty, zapomenutá slova. Lidi kolem mě, stačí aby mě jen slyšeli a už s mluvením mají také problém.

Panebože, co jsem to udělal? Odstartoval jsem epidemii... Chytá to od mě slečna, a to mě mrzí docela dost. Ale víte co je na tom nejvíc katastrofální? Že to už přebrali děti z oddílu...

Já nevím co mám dělat, asi se půjdu někam odstřelit...

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat