pátek 28. ledna 2011

Čekám dovolenou, nečekám nudu


...Rimmere, já se nudím! Bože tohle je zásadní bežná údržba, nutná pro přežití posádky, této mise a této lodi...

...Už mě nebaví hrát woleyball přes natažený jégrovky s nafouknutým kondomem. Mám dost stolního golfu, mám dost rimmera, štvě me holly, já chci žít, chci chodit na rande, chci se milovat. Ze mě nevyrazíš víc než malýho rybáře...


Měli jste někdy taky takový pocit že když zkončí zkouškový, tak nemáte co dělat? Že najednou se už nemáte na co učit, nad čím se strachovat? Najednou nemáte čím vyplnit svůj volný čas?

To se stalo právě me. Nemám do čeho píchnout. Pokud nechodím na brigády, sedím doma a nemám co dělat. Můžu hrát hry, ale ty mě brzo přestanou bavit, protože mě potká nutkání dělat něco jiného, něco užitečnějšího. A tak prostě sedím a čekám až se připojí někdo na icq se kterým si můžu povídat. A oni ze mě moc nadšení nejsou...

Už chci dovolenou. Něco kde budu jen se slečnou a nic nám nebude bránit. Něco kde nebudu muset na nic myslet, jen si užívat. Ale zase všeho dočasu. Se slečnou jsem vlastně celé zkouškové. Pokud nepočítám rodinu, se kterou se vidím furt, tak jsem moc jiných lidí nepotkal. Už mě to trochu otravuje. Musím taky navštívit otce, zaslouží si to. A dědu, který slavil svoje životní jubileum (79).

Se slečnou trávím moc pěkného času. Možná až tak pěkného, že zapomínám, že jsou tu i ostatní lidé, co si zaslouží abych se jim věnoval...

Konhi

1 komentář:

  1. Co je jubilejního na 79 letech? :) Jako věk je to krásnej, ale jubilejní mi moc nepřipadá :)

    Jinak ten pocit nudy po zkouškovém znám. Chce to najít si nějakou užitečnou náplň času. Třeba když pořád chodíš někam se slečnou, tak čapněte foťák a něco pěkného tam nafoťte, aspoň sem pak budeš moct dát taky něco vlastního k pokoukání :)

    OdpovědětVymazat