čtvrtek 30. prosince 2010

Punch me in the face, Kid....


... ty to nechápeš, když jsi do někoho blázen, tak ti to sebere deset bodů z IQ. Ty jsi asi blázen do spousty lidí, viď?...

Vrátil jsem se z Krkonoš. Babička tam bydlí, tak jsem vytáhl slečnu na lyže. Sice byla na začátku trochu vyplesklá z toho, jak jí přijme příbuzenstvo, ale zdá se, že to nebyl takovej problém. Za ty 4 dny jsme si toho mnoho řekli.... a je to takové osobní. Takže to nebudu rozebírat.

V poslední době mám problém s mluveným projevem. S psaným projevem a s motorikou. Stále dělám chyby při psaní textu. Občas se nedokážu vyjádřit, hledám slova co mi vypadly. Nedokážu doříct větu, protože jsem použil špatný slovo, nebo jsem ho zkomolil. Shazuju věci. Nedávám si pozor, moje motorika šla úplně do hajzlu. Shodil jsem pár skleniček, rozbil řidiči zrcátko, málem zabil jednu paní lyžemi, rozlil oběd....

Slečna se mě pak ptala, odkdy to mám. Od té doby, co jsem s ní začal chodit.

Nadhodila, že prostě blbnu ze zamilovanosti. A kurva.

Tohle jsem nikdy nechtěl. Četl jsem, viděl jsem, a slyšel jsem o tom mnohé. Že se člověk chová jako idiot, že dělá věci které rozum nechápe, že plácá blbosti, zhloupne atd... Ale nikdy jsem netušil, že bude rozbíjet věci... Všechno to přišlo naráz, mám hlavu plnou něčeho jiného a prostě se nemůžu soustředit. Všechno to jde moc rychle.

Navíc se projevily menší události jiného rázu. Například jsem měl pocit že jí čtu myšlenky. I když vlastně šlo jen o nakopání lyžáky do zadku, a že to bude bolet, ale projevilo se že jsem v tom až po uši. Už není cesty zpět...

Celý můj přístup k holkám by se dal přirovnat k řeznickému přístupu. Seknu a čekám, která holka se poddá. O tom jsem nikdy moc nepřemýšlel, ale nedal jsem těm holkám moc na výběr, ani čas reagovat. Prostě se buď poddá, nebo ne. Na všechno jsem šel rychle, je sice fakt, že jsem byl zoufalý, ale to neomlouvá ten přístup. Není divu že jsem si nedokázal najít holku.... prostě jsem řeznicky prošel. Ale to je za mnou.

Přeju vám veselého Silvestra, jdu vymýšlet pomazánku na chlebíčky.

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat