pondělí 20. prosince 2010

Discuss this!


...Peterssen měl takovou teorii. Prý máš v hlavě dva chlápky tvoje sebevědomí a tvůj mindrák. Tvoje sebevědomí ti říká jsi skvělej, dokonalej prostě super. A tvůj mindrák ti říká : jsi nýmand, ubožák, nemáš na to...

Vítejte zpět. Doufám že jsem v poslední době zaujmul nějaké čtenáře, nebo to klidně mohly být čtenářky. Taky rád ocením nějaké komentáře, pokud se najde někdo, kdo mi je sem sepíše. Koukal jsem dlouhou dobu jsem měl zapnutou volbu, že pro přidání komentáře se musíte přihlásit, ale to už jsem vypnul.

Co se týká mě ...
'Ahoj, dlouho jsme spolu neluvili'
A ty jsi sakra kdo?
'To ti ještě nedošlo? Jsem hlas v tvý hlavě.... dalo by se říct že hlavně mluvím za tvoje ego, které se v poslední době nedostalo ke slovu'
Hele, mám teď něco na práci, pokud jsi si nevšiml, tak píšu...
'Jo ty vždycky děláš něco, staráš se o druhé, chceš vědet jak se mají, jak řeší svoje problémy. Vůbec jsi v poslední době nemyslel na sebe'
A to je špatně? Ty ostatní lidi to oceňujou, a mě to udělá štastným. Navíc mám teď slečnu, a ta to ocení určitě.
'Jsi hlupák. Pokud vložíš svoje naděje do ostatních, stejně ti nevydrží. Lidi jsou přelétaví a žádný nemusí u tebe stát až se ti něco zase stane'
Nebudu ze sebe dělat nějakýho hloupýho sobce...
'Nejde o to být sobecký ale přežít. To je snad tvůj plán, ne? Přežít za každých okolností... ale pokud se budeš starat o ostatní, tak se ti to nepovede. Měl bys myslet víc na sebe, na svoje touhy, sny... to ti nedošlo, že když si najdeš slečnu, tak ti zabrání v plnění tvých plánů? že tě stejně začne omezovat?'
Moje sny jsou moje věc, nevidím důvod, proč bych si je v budoucnu nemohl stejně splnit...
'Jo? Chci vidět jak by se tvoje přítelkyně tvářila na tvoje plány s L.?'
Sklapni. Byl jsem podnapilej, a navíc to co mi poslala nic neznamená. Už to nechci rozebírat, mlč už! Navíc moje slečna tenhle zápis čte...
'Ty jsi si nikdy nepřemýšlel, že máš na něco víc? Takovej chytrej člověk, jako ty a nechává svoje ego spát? Tolik věcí co jsi mohl dokázat! Ukázat všem lidem že jsi lepší než oni! Já to chci! Probuď svoje ego proboha!'
Sklapni, sklapni, sklapni. Nenechám si o tebe kecat do života! Zalez zpátky, smrade!

...

...

Eh. Tohle bylo docela špatné intermezzo. Můj vnitřní hlas promluvil v nejhorší možnou chvíli. Možná bude chyba to nechat tak jak jsem to napsal... ale co když se to bude někomu líbit.

Nějak mě to vyčerpalo, ani nevím co jsem chtěl prvně napsat...

Konhi

3 komentáře:

  1. ten typ na obrázku vypadá fakt jak Midrák z Trpaslíka.. bejt tebou, tak nepíšu, co Ti říká ten poťouchlej hlásek v Tvojí hlavě, mohl by prokecnout něco důležitýho..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně to přijde jako hodně zajímavej článek a docela bych si přála mít možnost sepsat podobnej. Bohužel, můj blog už se stal příliš veřejným a o mnohých věcech mi bylo zakázáno psát. Achjo.

    OdpovědětVymazat