čtvrtek 2. prosince 2010

Shivering...


...in my boots

Třesu se strachy.

A jsem ve stresu.

Je mi zima, zhubnul jsem asi 4 kila, pořádně nespím a stále se jen strachuju.

Proč?

Do konce týdne jsem měl udělat esej ze španělštiny a dodělat semestrální práci z programování. Pak jsme museli poslat návrh etapovky do oddílu, protože hoří termín. Nic, co by se nedalo zvládnout. Chci si koupit boty, ale zrovna moje peněžní situace je docela těsná... Ale na boty se peníze ještě najdou.

Jen taková vsuvka... před několika měsíci jsem půjčil kámošovi flešku a on mi jí ještě nevrátil. Místo toho mi koupil novou... ale bez dat co jsem tam měl, ty tam nejsou.

Esej jsem dodělal a nechal opravit od slečny, která umí španělsky. Ve středu jsem začal semestrálku na programování.... vše vypadalo skvěle...

Pak mě naštvala sněhová kalamita, když jsem šel z Husinecké na Floru pěšky... v tom hrozném sněhu, a proti mě jezdily tramvaje jedna za druhou. Jen tím mým směrem nejela žádná. Na radu jsem dojel až o hodinu a půl později než jsem měl...Trochu mě nakrkli, když si ze mě jen dělali srandu.

Posléze můj počítač zkolaboval. Poškozené systémové registry...

Esej byla v háji. Semestrálka byla v háji. Fotky za 7 let byly v háji. Všechny byly na flešce...
A Etapovka byla taky v počítači. Korunu tomu nasadila Růža, když řekla, že stejně nemáme s etapovkou šanci.... Kurva to byl den.

Neměl jsem dobrou noc.

Ale pak jsem si řekl, že bootovací CD má táta u dědy, a já jsem tam stejně měl jet. Navíc děda mi vždycky dává nějaký peníze na přilepšenou, možná proto že ho navštěvuju? :). A taky se stalo. Docela mi pomohl z toho, abych měl co jíst. Něco, co si můžu uvařit jen já sám, protože nikdo jinej to za mě neudělá. A pak jsem koupil boty. Docela solidní a levný.

A to nejlepší na konec. Bootovacím CD jsem nahradil poškozené soubory. A všechno zase klape. Radši si jdu vše zazálohovat. Třeba stihnu i doprogramovat adventuru.

Ale mojí středu bych vám zažít nepřál.

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat