neděle 12. prosince 2010

Partying...gaučing

... Petersen měl takový chytrý boty. Pokud jsi byl ožralej jako dělo, vždycky tě dovedly domů....
Partying...

Slečna mě navedla na nápad napsat něco na téma toho gauče... nemá někdy špatný nápady. Tenhle se mi docela líbil. Ano, slečna čte můj blog. A docela si ho pochvaluje. Budu to brát, jako že moje propagace sílí.

Naše guilda měla zase v Brně sraz. A já nevzal foťák. Což je veliká škoda, nebudou z toho žádné fotky. Tak jsem si zapltatil dopravu a těšil se na ně, když jsem je skoro rok neviděl. Těšil jsem se na známé tváře. A opravdu dorazily.
Kodl - hipík od pohledu, o kterém jsem se pak dozvědel, že je to zničená fetka :)
Corra - stále stejný dobrák
Twilight - který snad s náma už nehraje, tak taky přišel.
Fenris - stále stejný historický šermíř, s problémy s holkama
Stryx - tupec, a ignorant, ale nějak ho mám rád
Lenča - Stryxova holka, která není vůbec charakterově špatná
Morris, Malfurion, Blackdeath - druidi :)
Ravík, Feneček, Killy - všichni z kolína, nebo tam odněkud
A pár dalších, které moc neznám.

V hospodě, která byla i pod moje standarty, jsme pili. S trošku nepříjemnou servírkou, kterou naštestí vytřídal docela solidní číšník. Dobře jsme se bavili, vzpomínali, plánovali... Kodl si pak odešel odskočit do strip-baru a uviděli jsme ho až ráno. Dopíjeli jsme a když dorazila druhá skupina od nádraží, slušně jsme to zaplnili. No bude na co vzpomínat. S Fenrem jsem řešil zase staré záležitosti... zase o dívkách, jak o něj nemají zájem...

Ochutnal jsem na nádraží chutný gyros ve tři hodiny v noci a šli jsme zpět. Dozvěděl jsem se co vlastně Lenča na našem Stryxovi vidí...

Dojel jsem do Prahy, skoro mi přišlo že jsem od nich zdrhl, protože jsem se těšil na slečnu. Ke které jsem se měl dostat a těšit se na celou neděli.

Gaučing...

No, co to obnáší? Lenošení to nebylo, nemyslete si. Museli jsme opravit gauč, který se uprostřed propadal. Byla tam lišta ze dřeva, která se v půlce prolomila. V Bauhausu jsme koupili ocelovou lištu, kterou jsme chtěli to dřevo vyztužit. Zjistili jsme, že podšívka je připevněná mnoha, mnoha a mnoha svorkami, které odstraňovat, byla nehězká práce. Navíc tam byly dvě řady potahů. No což, naštestí máme nastřelovací pistoli.

Po odstranění jsme koukali, lišta je veprostřed vyztužená napříč položenou (svírající 90°) jinou lištou, navíc zpevněná dvěma hranoly. A v liště je díra pro nějaký kolík, kterým se gauč stahuje...a přesně v něm to prasklo. IKEA měla nějakou podnikovou zásadu, do všeho cpát svorky. Svorky zničily i to, co z lišty zbylo. Měli jsme co dělat. Odstranili jsme svorky, přidali železo, přišroubovali a doufali, že to bude držet. Lišta ale byla prasklá celá, a tak se už toho moc dělat nedalo.

Po přišroubování jednoho hranolku, co se taky rozpadal, a po nastřelení tisíců svorek... ( díky bohu za tu pistoli ) jsme to dodělali. No aspoň se nemusíme bát že se hned zničí. Až za chvíli. Gauč poté vydržel zátěžovou zkoušku nás dvou, takže snad jsme to spravili.

Přiště ale musíme na noc zatopit... nechci zase nastydnout. Nebo nespát nahý :)

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat