pondělí 6. prosince 2010

...when the sun started shinning...

...Jak říká mirek dušín, nikdy není problém začít znova...

První poznámka na začátek. Návštevnost mírně poklesla, možná v důsledku, že nejsem tak aktivní na psaní. Ne že by byla nouze o témata, jen prostě si na to nenajdu tolik času. Stejně jako hraní na kytaru. Leží mi doma, naladěná a jen čeká až se něco naučím....

Tolik ztraceného času.

Asi to bude tím že netrávím moc času doma. Po čem vlastně toužím už od 18cti. Dostat se pryč. Více času trávím se svojí slečnou, většinou když nespím doma.

To by asi bylo.

Zdá že nějak život nějak zvládám. Všechny testy ve škole, balancování na utrácení a vydělávání... Životní vztahy, nedostatek času.... To jsou jen takový bláboly na začátek.

Tak tomu přídáme trochu organizace.

Umyvadlo. Zasvědcení vědí, ti nezasvědcení tuší. Událost na kterou bych nerad vzpomínal, ale v sobotu to někdo vytáhl. Ani jsem netušil, že by mě tak mohlo naštvat. A bylo krásně vidět, jak to všechny napadlo, ale nechtěli to říct první. Škoda, že jsem jim to nemohl říct, jak moc mi to vadí. Že jsem se přes svojí chybu ještě nepřenesl. ALe co. Jednou jim to řeknu a za pár měsíců se snad budu smát taky...

Po dlouhé době se vážně těším na budoucnost, ať už bude jakkákoliv... Je to u mě docela neobvyklé. Jsem spíš pesimista. A moje životní příhody tomu odpovídají. Klidně se mě zeptejte. Jsou i ...věci... které bych vám mohl říct. Ale nikdy není problém začít znova. Nikdy.

To jsou jen myšlenky co se mi honí hlavou. Nedokážu psát smysluplně, omluvte to. Jednou rukou píšu do chatu, druhou blog, třetí programuju... Navíc mám strach. Příští týden se čeká na nový test ze španělštiny, kterej podělám, pokud se nebudu snažit. Uvidíme.

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat