neděle 15. srpna 2010

Nemám nápad na nadpis...

Dobře tedy...

Právě jsem přijel z Ohře. A jsem celej vymočenej, vyprahlej a unavenej. A navíc je mi blbě. To osvětlím později. Ale pointa je v tom, že jsem doceal neschopnej cokoliv psát. Ale zase na druhou stranu svému blogu něco dlužím, takže se ještě přemůžu.

Voda byla super. Když jedete s lidma který máte rádi, a je tam pár co vás nenávidí je to vždy padesát na padesát. Celkovej dojem jsem měl pozitivní, u několika lidí mám větší respekt než předtím. A pár nových tváří se objevilo, takže jsem rád. Sice jsem dojel plesnivý, vyprahlý a špinavý ale to tak bývá.

Představoval jsem si to tak, že budu za frajera a že budu ten nejhezčí, ale to se moc nepovedlo. Hned první večer jsem zamazal nejlepší tričko, neměl jsem ručník ani sprchový gel na umytí. Druhý večer jsem se zase ožral jako prase ( tak hezká slečna, přinesla víno no)

Dopíšu později, jdu zvracet.

Návšteva chrámu nebeské úlevy ( rozuměj záchodu ) se podařila. Kde jsem zkončil, Aha!

Celej další den mě bolela hlava, a ozvala se znova angína, což bylo na pytel. Naštestí večer to už bylo vpohodě, přespal jsem to. A další den už jsem byl docela veselý a svěží. Potřeboval jsem to, neboť celej den pršelo. A to nás čekali nádherný karlovy vary. Přinesl jsem aspoň něco mámě. Ale zase pršelo. Zkončili jsme u kempu Hubertus, který si budu dlouho pamatovat. Stavěli jsme za největšího lijáku, který nepamatují ani ti největší pamětníci. Ani jsme nevařili, neboť bylo vlhko. Jen jsme si dali gorbáčikouvou hru a bowli (bowle s vodkou - fuj!). Při flašce jsem se trochu vykecal, což možná nebylo moc na škodu.

Ráno už bylo pěkně, ale čekali nás legendární peřeje. Což jsme moc nedali. Namočilo se nám všechno, i ty blbý karlovarský oplatky... Kamp u hubertusu má i další přednosti. Má vodu která se nedá pít bez převaření... budete zvracet a budete mít průjem ( jako já a jiní). Konec vody byl zase nepříjemně slunečný, takže jsem po tom průjmu vyschl. A nakonec pěkná propíkací akce ve vlaku. Je mi dost blbě.

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat