sobota 7. srpna 2010

Another world - another day

Zase prší a tak mám čas zase něco zplodit. Doma je prázdno, částěčně proto, že tam nejsem ani já. Není dobré zůstávat v prázdném domě, bez zásobené ledničky a bez peněz. Kdyby to bylo naopak, byl by to skvělý večer se zábavou. Ale nebyly na nevázaný život finanace.

Proto jsem vyrazil za příbuznými, respektive za otcem, kterého jsem dlouho neviděl. Nevím proč se mě máma snaží od něho odříznout, abych ho vůbec neviděl.

Nakonec jsem se na dobrou dostal. Já se nebudu chlubit. Řeknu jenom fakta. Měl jsem všehovšudy 18 korun, protože jsem půjčil 750 mámě, kolo jsem musel půjčit mámě a začalo pršet. Velká Dobrá, můj cíl je vzdálená tak 20 kilometrů od prahy, a to po silnici. A já jsem za 2 hodiny a půl tady. Jinak cesta autobusem stojí 32 korun. Já to beru jako další triumf lidského ducha. A také jako že jsem šel sám jako další důkaz toho že drak je věčný samotář.

Dnes jsem chtěl vyrazit do aquaparku se koupat. Kdybych náhodou nezjistil že má přes srpen zavřeno. Nemá to logiku a zkazilo mi to den. A tak jsem kvůli dešti zůstal doma. A spoléhám na vás moje internetové skřítky že mi poskytnete útěchu.

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat