pátek 27. srpna 2010

Mámení patnáctileté dívenky

Tohle téma si prostě moje ego nemůže odpustit. Už jsem dřívě psal že tu se mnou není moc slečen a dívek mého věku. A jedna dívenka pod zákonem, tak tenhle článek je o ní.

Znáte jak mladé slečny reagují na kluky? Zálibně se koukají, přitahují je ti nehlučnejší, nejvýraznější. Pravděpodobně ještě neví co od nich chtějí. Nemohou se rozhodnout. A dělají zajímavé věci. Poslední tři dny se jí nemůžu zbavit.

Šli jsme spolu lézt do lanového centra, protože její mamka chtěla aby na ní někdo dával pozor. Ten den jsem si docela užil. Pak jsme si párkrát povídali, a nic nebylo na tom že bysme si nerozuměli. Ale stalo se to že mě skoro vyhledává pořád a nemám chvíli sám bez ní.

Nezní to špatně. Kdyby nevypadala jako moje sestřenice Anežka, byla by docela přitažlivá. Ale já moc na takhle malý holky nejsem a do vezení se mi taky nechce. Na věk jsem se jí sice neptal, ale na 15 nevypadá. To je asi moje hranice.

Radši to dopíšu rychle, bůh ví kdy se objeví. Jak se dá takové pozornosti zbavit?

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat