pondělí 9. srpna 2010

Naschle za týden

Nemoc je zákeřná věc.

Kromě toho co vám způsobí osobně ( teploty, ležení v posteli, nevhodná pozornost vaší matky), jsou i druhotné příznaky. Ať už veselé, když vás někdo navštíví, nebo popřeje brzkého uzdravení. Nebo smutné, že neuvidíte kamarády a že vám to nabourá program.

Já jsem si hodil týdenní abstinenci, kvůli nemoci a k tomu týdenní osamocenost. Ne doma tohle opravdu nezkoušejte, nemoc nestojí za to.

Zítra odjedu na vodu a tak nečekejte další příspěvky ode mě až do neděle. Nechápu proč zrovna já jsem dostal děravý loďák, se slovy tumáš zalep si ho. Zajímalo by mě čím asi. Doufejme že to bude držet. Připravil jsem si pro kamarády pěknou hru, snad je bude bavit.

Nevěřili byste, jak akci ovlivní to jak k ní přistupujete. Pokud někam jedete s tím že se jdete bavit, budeme mít radost a budete se opravdu bavit. Ale pokud se tam moc netěšíte, zkazíte si akci i svým kamarádům. Jen taková rada na budoucnost.

Jen tak mimo diskuzi, všimli jste si kdo nejvíc radí? Ten kdo to má nejméně v pořádku. Doufám že jsem se takovým nestal.

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat