neděle 27. června 2010

Loučení se svobodou

Zbývá mi jen pár dní. V úterý ráno odjíždím na letní tábor v trvání 3 týdnů - pro mě skoro 4.
Chtěl jsem toho tolik udělat, ale nějak mi zase vše nevychází. Já vám řeknu, jak to jde.

Začneme čtvrtkem - až na dementní lítání všude vlastně zbytečně, kdy i poslední schůzka medvíďat byl docela záhul na psychiku, jsem šel večer do hospody, tradiční molekuly. Chtěl jsem opět vidět Yuki... jako předěl před pátkem kdy slavila narozeniny. Našel jsem tam suprový brýle, které jsem si nechal. Yuki sice přišla, ale něco mi stejně chybělo. Posezení v molekule se zvrhlo v kreslící párty, kde excelovala Lenkačka. Ta docela pěkně kreslí. Nakonec jsme skončili každej s pěkným obrázkem. Tady jsem ani moc nepil, šteřil jsem se na zítřejší slečniny narozeniny. A taky mi to vnuklo nápad zorganizovat v sobotu párty, když už mám ten volnej byt doma. Odjel jsem ale opilej se standou autem a i docela naštvanej.

V pátek jsem šel hrabat do Vinoře, kde jsem ale byl jen dvě hodiny, protože se mi povedlo zlomit hrábě. Tak jsem se docela flákal. Nakládali jsme jídlo, který přivezl magi a docela jsme se zapotili. V pět hodin jsem vyrážel, protože jsem musel ještě vyzvednout dort od denisy. Dort pro Yuki. Taky jsem musel ještě stihnout koupit kytku pro ní. Zjistil jsem že denisa je opravdu suprová holka. Pak jsem šel na oslavu za svojí slečnou - do polprázdné hospody. Skoro se nám podařilo svíčkama podpálit strop, ale Yuki je poctivě všechny sfoukla. Zajímavej večer. Yuki si popila dost panáků co jí stačilo. Pak mě ještě standa dostal do vagónu, což nevím jak se mu povedlo. Bylo to tam dost hnusný a tak jsem šel domů.

Sobota - ráno bylo trochu špatný, ale musel jsem dodělat pár psů. Celej den jsem organizoval večerní párty doma, kde jsem nakonec sehnal jen pár lidí. Ale stálo to za to. Večer jsem teda nechal přespat u sebe Churchilla. V neděli jsem radši nic nedělal jen jsem šel za příbuznýma na oběd. A uvidíme jak v pondělí. Chci toho stihnout co nejvíc.

Konec se blíží v úterý

Žádné komentáře:

Okomentovat