pátek 7. prosince 2012

Sbohem spořitelno

...jak ty jsi se dostal na uměleckou školu? No jak se na takovou školu dostává? Prošel jsem úmorným přijímacím řízením, pak stačilo napsat odvolání... a chňapli po mě...

Zavolal mi šéf, že to, že jsem měl v pondělí nastupovat na projekt, že se to změnilo. Že je nás moc a že mi nemůže zaručit další práci ve spořitelně. Takže jsem skončil. Pracoval jsem tam Od září, takže 3 měsíce.

Proč asi?

Jsem takový zaměstnanec, který chodí někdy pozdě o 5-15 minut, protože autobus má zpoždění. Větší výpadky si odepisuju z odpracovaných hodin. Jako tester, v pořadí vystavených chyb se pohybuju vždy na čtvrtém místě. V práci jsem 3 dny z týdne a většinou 9 hodin. Pracuju usilovně, ačkoliv první týdny jsem si musel zvykat na pracovní režim, takže jsem často v práci usnul. Takový ten mikrospánek, kde zalomíte na židli a probudíte se se šokem, že jste zaspali.

Nejsem moc bystrý typ, co se týká chování k ostatním lidem. Takže k šéfové. Možná jsem řekl něco, čeho jsem mohl později litovat. K ostatním zaměstnancům se chovám vstřícně, doufám, že oni to taky tak berou. V práci jím, vždy něco malého dlabu. Jablko, mandarinku, sušenku. Pomáhá mi to neusnout a soustředit se. Občas, při konci pracovní doby vypnu a přečtu si zprávy nebo chvíli bezcílně pozoruju obrazovku.

Naprosto jsem nepochopil kdo z našich manažerů výš ve služební hierarchii, tak jsem nemohl správně cílit na správné lidi.

No a teď je to asi na vás. První práce a nebyl jsem dost dobrý, aby si mě nechali. Je otázkou co je třeba zlepšovat.

Konhi

Žádné komentáře:

Okomentovat