úterý 12. dubna 2011

Intelektuální elita národa

...BDP, SDP co to je? Bronzový diplom za plavání, Stříbrný diplom za plavání. Ten chlap je vážně cvok...

Dneska jsem se chtěl podepsat titulem .ing.

Hloupé.

Né ten titul, ale moje snaha ho za každou cenu mít. Ten titul nemá nějakou větší váhu nebo cenu. Nic si s tím nekoupím. Je to jen taková meta. Cesta. Cíl. Cena. Trofej. Prostě něco, čeho se snažím dosáhnout. Něco, co mě pak bude odlišovat od těch, kteří mi vždy říkali, že na to nemám.

Dosáhnu toho po dodělání týhle školy. Nejlehčí školy, která v Český republice existuje. A tenhle týden se to všechno hroutí. Jeden předmět jsem nedal, na další dva mám našlápnuto. Což znamená že je budu opakovat. Kdyby to nebylo v týdnu toho největšího vypětí, tak by se to dalo zvládnout. Ale je toho na mě moc.

Vynořily se mi ty nejhorší chvíle na Felu. Chvíle, kdy jsem vážně nestíhal, a to závěrečný procitnutí když se se mnou zhroutila celá škola... k nezaplacení.

Nesnáším, když se to celé opakuje.

Konhi

2 komentáře:

  1. Tak když je to ta nejlehčí škola v ČR, proč to teda nedáváš?

    OdpovědětVymazat
  2. Z toho si nic nedělej. A silně pochybuju, že VŠE je nejjednodušší školou v ČR. Máme tu i mnohem lehčí. Tam už si ale člověk musí titul většinou zaplatit.

    Jinak, jestli máš problém s nestíháním věcí, doporučil bych knížku o prokrastinaci. Jednu takovou mám zrovna doma (pro sebe a bratra), tak kdybys jí pak chtěl půjčit, stačí se zmínit.

    OdpovědětVymazat